Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2011 21:50 - Мечти
Автор: giia Категория: Други   
Прочетен: 4117 Коментари: 0 Гласове:
0



Затвори очи, не не заспивай - не искам да заспиваш, а да мечтаеш. Питаш ме какво са мечтите ли, нима не знаеш, не знаеш ли какво е да мечтаеш? Нима забързаното сиво ежедневие те е погълнало до такава степен, че си забравил това приказано нещо, което ни спасява от  вулгарността на света, наречено мечта? Това е лошо, дори жалко или може би трагично... но не се притеснявай там някъде скришом вътре в теб се таят хиляди мечти, но теб може би те е страх да ги покажеш, защото ти се струва смешно, но хайде не се притеснявай, помечтай и аз ще мечтая с теб...
 Готов ли си? Добре, а сега затвори очи... нека да помечтаем... Какво виждаш? Какви са твоите мечти, може би си в свят на принцове и принцеси, малки джуджета и големи великани или пък си смел рицар, който се бие с многглаво чудовище...
Има хиляди и хиляди неща, за които можеш да помечтаеш, но нека ти кажа за какво мечтая и аз, искаш ли?
 Аз не мечтая за принцове на бели коне и красиви принцеси, не мечтая за страна, която е направена от лакомства, не жадувам да бродя из непознати земи и да се включвам в приключения. Аз мечтая за свят! Но ти ще кажеш: "Та нали си имаме свят, ние живеем, работим и осъществяваме своите цели, за какво ти е друг?", но аз не искам да живея в този свят! Мечтая за свят, в който не започваш да работиш още на 15, свят в който момичетата искат да станат фолк певици, а момчетата да са алкохолизирани до безбожие. Свят, в който всички са равни, няма богати и бедни, няма хора, които да се хвалят с това, че са милионери, а в същото време деца да умират от глад и болести, които може да ги няма; мечтая за свят без корупция, такъв, в който не си погълнат от забързаното ежедневие, в който действителността не е кървава и сурова; в свят, където има закони различни от този " да оцелееш"... Ето за това мечтая аз...
 Сега сигурно на лицето ти ще се изпише и подигравателна усмивка, а може би и ще ми се изсмееш саркастично с думите: "Ти да не си полудяла? Май гледаш много филми и обичаш да фантазираш, а?", да, може да фантазирам, може да мечтая, но не виждам какво лошо има в това да се стремим към по-добро, не само да мечтаем за скъпи дрешки, нова кола или повишение. Нека спрем да мечтаем за "глупости", нека обърнем внимание на живота, защото той тече и един ден на края на житейския си път ти ще си кажеш: "Какво направих аз за цял един живот, дали живях или само чаках, за да живея?"
 Ще спра до тук, не мисля, че има смисъл да Ви апелирам господа и дами за някакви каузи или каквото и да било, всеки си има живот да си го живее, но Ви моля, нека бъде по един по-добър начин...
 "Всяка минута е шанс за едно ново начало" - мечатйте, но за хубави неща и ги осъществете...
image

 



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: giia
Категория: Други
Прочетен: 46864
Постинги: 9
Коментари: 1
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930